Asiakas oli tilannut astianpesukoneen asennuksen kilpailutussivuston kautta.
Palveluntuottaja oli ilmoittanut
asiakkaalle, että heidän kortinlukijansa ei toimi, minkä
vuoksi lasku on maksettava etukäteen. Asiakas maksoi laskun ja jäi odottamaan asennusta
sovittuna ajankohtana. Asentaja ei kuitenkaan koskaan ilmaantunut paikalle eikä asiakas saanut enää yhteyttä
palveluntuottajaan.
Raimon kotiapu kävi sitten korjaamassa viallisen kortinlukijan omaavan palveluntuottajan tekemän
oharin. Ja tällä kertaa työstä laskutettiin vasta jälkikäteen eikä kortinlukijaa edes tarvittu.
Kotisiivous, astianpesukoneen asennus sekä muita palveluja, joita Raimon kotiapu tarjoaa kotitalouksille.
perjantai 21. marraskuuta 2025
Kortinlukija ei toimi
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti